Test na ojcostwo z zagranicy

Wielu naszych klientów zadaje pytanie czy przebywając za granicą mogą wykonać test na ojcostwo w naszym laboratorium? Odpowiedź brzmi TAK! Próbki do badania spływają do nas z całego świata. Jest to możliwe z dwóch powodów:

0 zł za przesyłkę za granicę

Próbki można pobrać samodzielne
Do badania pobiera się wymaz  policzka albo inne próbki, których zebranie i zabezpieczenie jest bardzo proste.
Próbki można odesłać pocztą
Kilkudniowy transport z zagranicy w żaden sposób nie wpływa na jakość pobranego materiału.

Cała procedura zlecenia badania jest bezpieczna, prosta i co najważniejsze – SZYBKA! Miejsce zamieszkania nie stanowi dla nas żadnego problemu.

Zleć test na ojcostwo z zagranicy

1. Zamów zestaw

Wystarczy skontaktować się z nami telefonicznie, mailowo lub poprzez czat i podać dane do wysyłki zestawu. Wyślemy go BEZPŁATNIE na wskazany adres.  W zestawie znajdują się m.in. sterylne wymazówki, formularz zlecenia badania czy też instrukcja pobrania próbek.

Mogą Państwo także próbki pobrać na patyczek do ucha lub kupić w dowolnej aptece sterylne wymazówki. Do pobranych próbek należy dołączyć wypełniony formularz, który znajdą Państwo TUTAJ.

2. Pobierz próbki

pobranie_wymazuW zestawie znajdują się sterylne wymazówki na które należy pobrać materiał (wymaz z policzka). Pobranie jest bardzo proste, dlatego też bez problemu sobie Państwo poradzą.

Do zestawu dołączona jest szczegółowa instrukcja pobrania materiału, formularz zlecenia badania, dane do dokonania pozostałej opłaty za test (najlepiej w dniu wysyłki próbek), zaadresowana koperta zwrotna oraz rękawiczki.

 .3. Odeślij próbki

4Pobrany materiał razem z wypełnionym formularzem zlecenia testu należy odesłać do nas pocztą w zaadresowanej kopercie znajdującej się w zestawie. Prosimy także pamiętać, aby próbki były podpisanie imieniem i nazwiskiem oraz datą urodzenia badanej osoby. Te dane powinny również znaleźć się na formularzu zlecenia badania. Dodatkowo należy zaznaczyć płeć. Na Państwa życzenie możemy poinformować o tym, że próbki do nas dotarły..

4. Odbierz wynik

Analiza w laboratorium trwa zazwyczaj 3-5 dni roboczych. O wyniku testu mogą Państwo zostać powiadomieni na kilka sposób (można wybrać wszystkie):

  • Listownie – raport wysyłamy na dowolnie wskazany adres
  • Telefonicznie – dzwonimy także na numery zagraniczne!
  • Mailowo

 

Najczęstsze pytania
W jaki sposób mogę uiścić płatność za test?

Płatność za zestaw lub całe badanie mogą Państwo dokonać na nasz rachunek bankowy wskazany poniżej. Dodatkowo udostępniamy Państwu kody SWIFT oraz IBAN, które są niezbędne do wykonania przelewu zagranicznego.

Dane do przelewu:

testDNA Services Sp. z o.o.
ul. Słoneczna 4
40-135 Katowice

Rachunek bankowy: 76 1910 1048 2501 0401 4681 0001

SWIFT: DEUTPLPX,

IBAN: PL przed numerem konta

Posiadamy także konto walutowe, dlatego też jeżeli byliby Państwo zainteresowani taką formą płatności prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy.

Czy kilkudniowy transport próbek nie wpłynie na jakość materiału?

Zdecydowanie NIE. Sterylne wymazówki na które pobierają Państwo wymaz bardzo dobrze zachowują właściwości DNA. Nie wpływa to na jakość pobranego materiału, dlatego też z powodzeniem próbki można odesłać do nas pocztą.

Przebywam za granicą a dziecko w Polsce - czy mogę zlecić badanie?

Tak. W takim przypadku zestaw rozdzielamy na dwie części i jedną z nich wraz z kompletem dokumentów wysyłamy do jednej strony, a drugą do drugiej. Za taką opcję nic Państwo dodatkowo nie płacą.

Pobrany materiał wraz z formularzem zlecenia badania strony odsyłają do laboratorium. Próbki „spotykają się” na miejscu, a każda z nich od razu po przyjściu zostaje odpowiednio zabezpieczona.

Wynik badania przekazujemy w taki sposób jaki zaznaczą Państwo na formularzu. Możemy go także przesłać na dwa adres – BEZ DODATKOWYCH KOSZTÓW!

.

Bezpłatne poradniki

Przygotowaliśmy dla Państwa materiały informacyjne (artykuły, poradniki, filmy) z których dowiedzą się Państwo m.in.:

WIĘCEJ PORADNIKÓW

.


Bezpłatna rozmowa Gwarantujemy indywidualne podejście do każdego pacjenta. Pomoc 7 dni w tygodniu:
poniedziałek-piątek: 7:00-19:00, weekendy i święta: 9:00-17:00

mgr Marcin Kliś

mgr Joanna Musiał

mgr Joanna Musiał

mgr Ewa Przeliorz

mgr Ewa Przeliorz